آموزش مدیران آموزشگاه های رانندگی با رویکرد پیشگیری از تصادفات 
سرپرست پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

آموزش مدیران آموزشگاه های رانندگی با رویکرد پیشگیری از تصادفات 

سرپرست پلیس راهور استان کرمان خبرداد:

اجرای طرح های مستمر نظم و امنیت ترافیکی در ایام محرم  

سرپرست پلیس راهور استان کرمان با اشاره به حضور و خدمات رسانی مضاعف کارکنان این پلیس به مردم در ایام ماه محرم،از اجرای طرح های مستمر برقراری نظم و امنیت ترافیکی طی این ایام خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۱۷۷۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ امیر معین الدینی،گفت:از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای پوشش نقاط ترافیکی در ایام محرم صورت گرفته است.

وی در این رابطه به رانندگان توصیه کرد:در این ایام چنانچه چراغ های جلو و عقب و یاچراغ ترمز وسیله نقلیه شان معیوب شده سریعاً نسبت به رفع نقص آن اقدام کنند،چرا که اکثر عزاداران از لباس تیره و مشکی استفاده می کنند که این امر به ویژه در شب ها باعث می شودمشاهده عابران پیاده مشکل تر شود و از طرفی تردد آنها نسبت به شب های عادی در سطح سواره روها بیشتر خواهد بود.

سرهنگ معین الدینی افزود:عابران پیاده نیز بایستی در رفت و آمد خود مراقبت کنند وحتی المقدور هنگام عبور از معابر از پل های عابر پیاده و محل های مجاز و خط کشی عابر پیاده برای تردد استفاده و در محل گردهمایی هیات ها نیز در مکان های تردد وسایل نقلیه تجمع نکنند.

سرهنگ معین الدینی با تاکیدمجدد بر مراقبت رانندگان نسبت به تردد شهروندان که به سبب لباس تیره به خوبی دیده نمی شوند گفت:رانندگان وسایل نقلیه از هر گونه رنگ آمیزی و گل مالی خودروی خود که منجر به کاهش دید راننده و مخدوش شدن پلاک خودرو می شود نیز خودداری و دراجرای طرح های ترافیکی و ممنوعیت های موقت عبور و مرور ایام سوگواری ابا عبدالله الحسن علیه السلام همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها